fredagskvällen blir lugn

fredagskvällen och helgen blir lugn.
Passar hästar så är hemma, så slipper mamma sköta det.
1 april är iallafall säkert, då ska jag fanimej ut.
Kanske vara med och spela innebandy på rena rama natta.
Om inte så ska jag iallafall vara där! Och ha kul ;))
Har precis käkat pizza och sen blire nog frukt och vaniljsås för min del (a)
Mums, i love it!






Nu måste jag härma bibbi litegrann! ;)


Men måste bara säga att mina vänner betyder allt för mig, verkligen.
Utan er skulle jag fan inte klara en dag. Ni är det bästa som finns
och ni finns alltid när man behöver er.
Asså, återigen. Ni betyder mest. Och jag älskar er <3
Ni vet vilka ni är!

Älskar även ni som läser denna blogg! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0