Hejsan alla söta

Hej snyggingar!
Hoppas ni har en bra dag.
Själv har man ont som fan bredvid munnen och är trött.
Snart blir det stallet och rida en sväng.
Imorgon ska jag träna, oavsett om jag har sällskap eller inte.
Igår fann jag ett par för små vita jeans.
Då klippte jag av dem och gjorde dem till shorts.
De var för trånga i midjan och var jättelångt från att gå igen ( knappen vid magen)
De har ju inte passat sedan 7an..
Men jag tänkte att det gick att ha en lång tröja till och ha byxorna uppknäppta.

Då hände ett mirakel x)
Jag provade byxorna idag och dom gick igen ;o
Visserligen satt dom tajt, men igår var det omöjligt och knäppa dem och det funka idag!
Cooolt! Då blev jag glad kan man säga!


Såhär ser dom ut. GIllar dom!



Puss!

Kommentarer
Postat av: carro

wow, du här äntligen fått dom jeans shorts som du tjatat om i evigheter!

2010-03-03 @ 16:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0