Idag har jag..

varit på stallet lääänge.
Gick upp halv 7 (GAAAAHHHH) och skulle vara där 7.
Tagit in hästar, mockat, sopat och allting hela dagen känns det som!
JIPPIEEE!! Inte ens mina pållar så!
Efter det drog jag till min kära pålle lite.
Muy bien!
Ska lägga min bror nu och sen ska jag nog plugga lite.
Glömde matte skrivhäftet i skolan, så ingen matte nu ( YEES EN BRA ANLEDNING IALLAFALL) :D
Men dock blire so plugg, har ju prov någon dag i veckan!
Rena Rama Natta till torsdagen. Ska ju speela.
Blir nog kul och kanske göra något kul efter också (a) ;)




Idag har jag käkat:
* Mackor till frukost.
* Pannkakor och havregrynsgröt till lunch
* Nudlar till middag ( + apelsin och russin, något med näring i måste man ju ha!!)

hade bara lust att skriva de haha!

Veckans schema!:
Måndag:
Skolan, träna och sen kolla på Centrals show!
Tisdag: Skolan, kanske träna och sen rep.
Onsdag: Skolan och sen dra till hästen
Torsdag: Skolan, RENA RAMA NATTA ( ska bli kul hoppas jag)
Fredag: Nada planerat yet! ( 3 språk yey)
Lördag: Same here( träna maybe)
Söndag: Får fan hitta på ngt dessa 3 dgr! Men det ska man att fixa! ;)


I love my halsband! <3



Besos y hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0