Spaaaatiiime

Tjeeeena gott folk!
Är nu på spa.
Har varit på 2 träningspass.
Styrketräning med tyngder på stänger, dock inte jättejobbigt.
Sen på vattengympa, funniiie.
Medans Emmy tränade stepp, så solade jag och mor i 18 minuter^.
Gött och blev brun också :D:D
Nu ska vi se på tv, käka mörk choklad och frukt.
Imorgon blir det lyxfrukost ( älskert) och därefter ett yogapass.
Sedan hem och kanske träna på gymmet hemma.
Sen blire en lugn kväll ( dock är partajj roligare men men ) ;)
Plugga blire nog hela söndagen. ( hatart)
Nästa vecka ska jag passa hästar hela vecka + helg så då blire lugnt också.
Men helgen därpå ska jag fanimej göra något kul, har lust att partajja så kanske..
Yess.
Men nu har jag inget mer att skriva.
men nu får ni faktiskt kommentera också (a)

Ha en bra kväll älsklingar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0