en helt vanlig onsdag

Precis som rubriken tyder, så var det helt vanligt idag.
Dock trodde jag att det var torsdag och ännu en dag närmare fredag, men hade tyvärr fel!
Sommar nu ju. Varmt som tusan! Men gött är det!
Helgen får bli lugn. Mor min vill inte att jag är ute i helgen så får bli hemma.
Fredag blir iallafall med Andreas! ♥
Mor och far ska ut, så vi ska vara hemma och se till syskonen ( 7 och 4 år gamla).
Det är soft, eftersom de bara sover.
Minns när jag och Maria satt barnvakt.
Vi satt bara, såg på filmer som mor min hyrde och åt en massa goda saker som hon köpte.
Och barnen bara sov! Soft! ;)
Lördag blir det som sagt lugnt, sover hemma och softar.
Nästa helg vill jag ha en riktig tjejkväll. Så vad säger ni Bibbi, Carro och Kirre?
Kanske någon mer rolig person?

Eftersom jag inte hinner uppdatera så ofta tänkte jag att jag skulle skriva ett långt inlägg.
Btw, tycker att min dator är en bitch! Eller ja, datorn kanske det inte är. Men spotify.
Ljudet funkar inte :(
Eller kan det vara jag som är oteknisk?
Ja så är det kanske.
Men får be någon teknisk person hjälpa mig!
Det ordnar sig.
Dessutom är min digitalkamera på något mystiskt sätt borta.
Weard va? ;s
Nu vet ni lite vad som hänt den senaste tiden! :)



Denna klänning tänkte jag ha på skolavslutningen.



Och till detta, kanske ett par klackskor?
Det blir nog najs!

Ska gå och försöka få på mig mammas klackskor nu, kanske kan ha dom?

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0