Kirre gästbloggar :)

Hejsan allihopa!

Jag är Kirre, Emelie friend. A, jag är det ibland ialla fall :) Som ni ser har jag fixat Emelies fina blogg design.
Hoppas hon kommer tycka den är fin, hon är nämligen på väg till Vassvika nu med hennes klass :)
Väldigt trevligt för henne, eftersom jag är ett år yngre är jag hemma.
Hoppas hon kommer ha det trevligt iallafall.
Imorgon har vi rep som börjar klockan 10.00 för vi har nämligen studiedag ehla dagen, sen är vi ledig på torsdag för att det är kristiflygare och sen är det klämdag på fedag :)
På fredag sticker antagligen jag, emlelie, Bibbi och Carro till Karlstad :) ska bli väldigt trevligt ! :D

Nej, nu ska jag plugga!

Kolla in min blogg , inte för att jag bloggar så ofta menmen .. :p


http://iintesomallaandra.blogg.se/

Ha det bääääst! :D pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0