Livet e inte alltid lätt

Som rubriken tyder.
Livet e inte lätt, näre är svårt.


Innan jag blev tillsammans med Andreas så trodde jag att ett förhållande skulle vara lätt.
Att man bara skulle bli tsm, hitta på saker och en massa saker. Inga problem!
Trots vänner som sagt hur det är och så, så har jag liksom inte tänkt på det så mycket.
Liksom hur svårt kan de va? Bara vara tillsammans!
Så är det inte. Jag upptäckte det nu,
Förhållanden är något man måste jobba på, hela tiden, varje dag.
Det kan vara svårt vissa stunder. Jävligt svårt och jobbigt kan det vara.
Men det kan även vara helt perfekt vissa stunder. Man känner sig som världens lyckligaste. SOm om man
flyger på moln!
Kärlek är underbart, det vet jag verkligen!
Jag älskar dig A ! <3



Imorgon blir det skola, repetion och köpa skor i Challa med Bibbi och Carro.
Ska bli funnie! :D
Dessutom blire en sväng till trafikskolan för ett minitest! Hinner jag inte imorn blire dagen därpå! :)



Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0