HEJE!

Så fanns det inget att egentligen säga
det bara blev som det blev...



Kent- ensam lång väg hem.
GRYM LÅT MÅ JAG SÄGA!


Todaay har jag varit med Amanda. Eller ja, jag sov där sen igår.
Trevlans det. Gick runt lite (a) och sen checkade film.
Alltid lika roligt att vara med bitchen! ;)
Nu har jag precis kommit hem från Kirre. Vi har keekat sockerkaka och godis och tagit det allmänt chill.
Nu ska jag nog se på film eller Scrubs. Imorgon får det bli en riktig plugg-dag. Känner att jag behöver det ;o


Plus ut och springa. Det behövs också! Plus hämta min väska som jag klantigt nog glömde hos Manda.


Denna bilden är faktiskt grymt fin, på min syster. På bröllop förra året!


Och... Ja... En mindre fin bild på mig.. Tror detta var i vintras!

Mee and Kurri! ♥ 18 april 2009, minns fan den dagen! ;)

Dagen då jag var blond ( haha)

MANDA & JAG! <3




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0