Ny HEADER!

Tack Kristin Jansson! ( kan dock inte länka, är inte så bra på sånt men ah kirres.blogg.se iallafall).
Hon e GRYM på att fixa header-saker!
Idag blev det bowling och det var rooligt. Dock gick det inte jättebra, men så är det!
Och en sak till... JAG ÄLSKAR KENT!
Fast det vet väl alla som känner mig redan. Och jag tjatar ju inte alls om det på bloggen, nänänä!
Imorgon blir det iallafall träning. Gött + att det är grymt bra för mig! Konditionen måste vara bra, yes!
hihi. Nu måste jag verkligen göra historia uppgiften. Sen kanske det blir Desperate Housewifes, looveit!



Dagens låtar:
Kent- Stenbrott
Wonderful life ( remix)- Hurts
Erik Hassle- Standing where you left me (a)


Kom inte på något mer, men ah dom e grymmmma!


tjoockt ansikte, men men. Bjuder på`n!



Jag äe typ bäst på att redigera på picnik asså! ;o



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0