blablablaaaaa


snodde detta från Kirre bara för att jag har tråååååkiiiigt!

Du heter: Emelie Andren
Smeknamn: haha, har typ inget!

Låt som när du är ledsen sörjer till: beror på anledningen till att jag e ledsen! Är jag riktigt deppad gråter jag till all musik! Cepe, jag vet!

Beroende av: MYCKET!

Vad tror folk om dig? Vet jag väl inte?

Vad får du oftast komplimanger för? det är väl lite olika! :)

Hur imponerar man på dig? våga vara sig själv!
Brukar du skratta för dig själv? haha sometimes!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Okej:) " Roligt sms, I knöööw!
Vart bor du? Arvika

Trivs du där? ne. Alla vet allt om alla. Och om man skulle göra något fel vet alla om det inom en dag...

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Emelie eller hej eller hallå eller något..

Vem ringde du senast? venne faktiskt..

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: josefin sa något om att jag skulle plugga på! ;)
Antal timmar sömn inatt: ingen aning.. Räknar inte direkt

Sov du ensam: yäs

Brukar du komma i tid: mjaa. oftast. Men äre till kompisar kommer jag alltid sist av någon anledning maha!
Hur känner du dig nu: trött som satan!

Vanligaste färg på dina kläder: har typ alltid olika färger!

Vad tycker du om fötter: heta jävlar!

Vad saknar du: Hmm. Vad saknar jag? En redig man! haha, nejdå. No idea faktiskt!

Hade du en bra kväll igår: hm. det tror jag iallafall. Minnet e inte att skryta med!

Favorit dryck på morgonen: te eller apelsinjuice
När brukar du oftast gå och lägga dig: beror på. Oftast tidigt!

Är du blyg? när jag var yngre var jag skitblyg.. Nu är jag blyg när jag träffar nya folk, men annars pratar jag som en jävla radio!
Sysslar du med någon idrott: Rider och handboll!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mjaa. man kan väl bli intresserad vid första ögonkastet, men kär.. Då känner man ju inte personen!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hmm.. Ingen aning faktiskt!

Är du nöjd med ditt liv: mjaaaaaa

Är du bortskämd: Lååååångt ifrån!
Vad gör du i morgon: är i karlstad och checkar på nya scrubs förhoppningsvis!

Vad är det värsta du vet? killar som man inte förstår sig på.. Det mest störande som finns!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har de bästa! <3

Vad är det finaste du fått? i dont knoow
En speciell dag du minns: en dag? Minns många.. Arvikafestivalen, Marten ( vilket bara var för 6 dagar sen) men aah.. Och en massa dagar! ;D

Du samlar på: dammtussar under min säng

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen ibland.. Men ibland blire väl någon av de bästa!
När grät du senast: förrgår eller dagen innan dess!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: OMG! RESA, SHOPPA OCH KÖPA EN MASSA SAKER!!!!

Vill du gifta dig:  var säker på det förr, men nu har jag ingen aning!
Vill du ha barn: jag tror det

Är du musikalisk? hahahahaha, lååångt ifrån!

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller cola (a)

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: many times! Och det är det värsta som finns typ!

Biter du på naglarna: Ja, om jag är nervös .. Eller tänker för mycket.. Det sista händer typ hela tiden.. Eller när jag har tråkigt. Men det är asäckligt!




PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0