(:

Kent på lite halvhög volym sådär. Då mår jag som bäst!




Torsdagkväll. Inga läxor. Ingen träning. Och inget att göra.
Gött som tusan är det ( använder tusan istället för vissa andra ord).
Imorgon är det fredag, vilket betyder 3 lektioner endast.
Lördag blire PARTTTTAAAJJ! Eller vad man kallar det nu för tiden haha!
Ska bli roligt som tusan (haha!). Det var typ 3 veckor sen jag var ute nu :o
Fast iochförsig, är inte ute på lördag, men jaa.


Nu ska jag nog dricka te eller kanske unna mig oboy, som det förövrigt var år sen jag drack.
Ja, så får det nog bli! Om det finns någon mjölk vill säga -.-
Dessutom ska jag lyssna ännu mer på Kent. För seriöst, jag älskar dom av hela mitt hjärta!
Och kolla på Scrubs, som även det har en stor plats i mitt stooora hjärta. haha!




3 bilder..

Orginal

Grön? Haha

Sista. Tar bort blekheten litegrann.


Den gröna var lätt snyggast. Hihi!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hih itack :D kul att du gilla linnet :D

2010-10-29 @ 00:43:20
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0