herregud alltså..

idag har jag mått såhär dåligt * pekar på golvet.
fuck you. du är så jävla falsk och feg som satan. vet inte om det är sant, men du borde kunna stå
upp för dig själv och visa att du har stake i dig.
vilket du inte har tydligen. Det värsta är att jag inte är säker än. Jag är bara så trött på allt.
du har sårat mig en och flera gånger.. Den här gången gick du ett steg för långt.
fan, jag orkar inte...
det är du som ska må dåligt och skämmas, varför gör jag då det?
varför är det så svårt?
har inte kunnat sova, koncentrerat mig pågrund av detta. Mått dåligt, inte varit hungrig, gråtit som satan. Så jävla hemskt att somna gråtandes och vakna och gråta igen..
löjligt av mig, men det här krossade mig totalt..
jag ångrar mig, hade jag inte gjort detta hade jag mått bra idag.. Alla gör misstag, jag vet. men jag lyckas aldrig..
offrat mycket och jag orkar inte mer nu.



tack vänner som finns. ni betyder mest och jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0