uusssschhhh!

nu har vi två timmars datakunskap och jag fattar inte ett skit, eftersom Gunilla bara gå igenom fort som satan.
Jag är hungrig och min mage kurrar som en idiot.
Dessutom har vi naturkunskap med käraste Bosse direkt efter, vilket betyder sen lunch.
Och jag pallar inte med det idag.
Dessutom har jag beslutsångest. Inför helgen.
Antagligen hyra ett ställe med brudarna och bjuda in lite folk, eller va på fest på ett annat ställe.
Ingen aning om vad jag vill..
Kanske båda? En stund på festen och sen åka dit?
Hmm. Svårt detta.
Jaja, det är iallafall några dagar dit så jag hinner fundera över det iallafall.
Fredagen ska lätt bli lugn iallafall. Bara chilla hemma och ta det lugnt.
Redan trött och gått knappt 2,5 timme -,-
Usch.. Och säkert äcklig mat idag också som vanligt.


och skolans datorer har inga bilder. Men denna är ju också snygg!? HahA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0