Grääjt

Grääjt kväll igår. Pizza, skitsnack och bio med favoritbruuds!
Ni klickar med mig! (a) ( mitt nya ordval).
Inte illa det.
Idag fika och promenera med min kära vän Amanda. Gillar att vara med henne jag!
Träffade dessutom Maria och snacka lite.
Nu ska jag nog krypa ner i soffan med mjukisbyxor, täcke, te och se på Scrubs. Om det funkar idag-.-
Stör mig dessutom på att mina medelanden inte blir levererade -.- . När man ska försöka va social.

och nej carro, det är inte den personen du syftar på som jag ska skicka till!!!!

Haha!



Bilder på mig och Amanda kommer senare. Om jag orkar (a)





Pussssss!

Kommentarer
Postat av: ANONYM;)

DET E VISST HAN!!!!!!!

Fast nu ska vi ju ha blind date till dig så nu får du nått nytt att tänka på ;);)

2010-09-04 @ 20:39:25
URL: http://hallonrodaconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0