i dont know

Dagen har varit piss. Dryg och deprimerande.
Då är det tur att lilla Caroline kunde följa med mig hem och få mig på bättre humör.
Plugg är väl inte det roligaste man kan göra, men det får bli så.
Käk och chokladätning är inte helt fel det heller! Klart man ska ha choklad när man är deprimerad och pluggnörd?
Sen hoppas jag att min kära vän Kristin ringer mig, för det lovade hon! Och Bibbi, vi får va någondag tycker jag!:)
Imorgon ska jag på min första handbollsträning med Patricia. Jag som inte ens kan handboll! Men men! Det ska bli kul haha!
Till helgen ska jag va med Amanda, den ungen får mig alltid på bra humör! ♥
Dessutom ska jag vara med Lisa en dag och samma med det barnet. Alltid kul med henne! <3


Dessutom såg jag och Carro en älg idag. Dom e coola ju ;o


Bibbi, min kära väääään!!



Det är inte lätt, när det är svårt! ( riktigt bra ordval eller vad man säger..)


Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: på bikbok :D tack :D

2010-09-09 @ 19:50:20
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0