söndagkväööll

dagen har bestått av ridning, pluggande, nördande vid datorn och en lång promenad!
Var sjukt irriterad förut, men blev på bättre humör senare och det är ju najs!
Hela denna veckan har jag en massa läxor att göra, grääjt.
En uppsats om miljöpartiet som jag dock inte kan göra mer på här hemma. Skulle skicka heela uppsatsen på hotmail men fick bara med en liten del -.- Hoppas hoppas hoppas att resten finns i datorn på skolan, annars dör jag.
Men det finns det, för jag sparade det! Dessutom prov i datakunskap, it sucks och en massa annat.
Jobbigt.. Därför ska jag nog lämna datorn och börja plugga again..
Glosor i spanska och en tråkig bok att läsa, yäääyy!




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0