tisdag!

Äntligen är dagen över och det är studiedag imorgon! Sköönt.
Fast ska jag vara ärlig har dagen gått fort och varit ganska rolig.
Samhällskunskap i 3 timmar ( dock skolfoto emellan, vilket jag hade lite smått panik för) och det gick snabbt. Lunchen var hyfsat god, engelska i 2 timmar och såg på en grym film! Spanska, oförberett prov! Men det var faktiskt kul, tro det eller ej. Dock gick det väl inte jättebra, fick typ 88 poäng av 120 möjliga men men.. Sånt e livet!
Ska nog lägga mig och kika lite smått på Scrubs nu och hoppas att pappa kommer hem och lagar mat snart.
Efter det ska jag till stallet och ta hand om hästen.
Tänkte promenera idag, men cyklar antagligen istället till hästen. Eller så tar jag en promme imorgon.. Eller ja.. Får se!
Dessutom är det träning imorgon. Och får nog göra lite läxor också.
Då vet ni!





Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du för dig nu då? :)

2010-09-21 @ 19:20:21
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt :) jag kikar lite på tv :)

2010-09-22 @ 10:46:43
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0