3 sanningaaar

Har tillbringat hela dagen hos släktingar och haft det mysigt i solen.
Underbart väder!
Och i brist på annat tänkte jag skriva tre sanningar om mig själv. Och varför just tre? Ja, det vet jag inte själv. Haha.



Sanning 1- Jag har använt sminkborttagning EN gång i mitt liv. Tar bara tvål och vatten och smörjer in ansiktet efter det. Tycker inte att sminkborttagning hjälper så bra.


Sanning 2- Innan jag går och lägger mig kollar jag under sängen för att finna eventuella monster. Nej, men jag kollar iallafall alltid under sängen så att inte någon ska ligga och lura där. Tönt? JA!

Sanning 3- Ibland tror jag att jag har någon sjukdom eller något ( som tex autism eller asperger?), för jag kan få sådana helvetes utbrott för småsaker. Mitt humör hänger verkligen på en skör tråd eller hur man kan säga. Minsta sak kan få mig att helt hysterisk.

Tänkte köra 3 sanningar varje dag hädanefter. Hoppas jag orkar det haha.
Men det är ganska kul att läsa sanningar om andra, så kanske är det kul att läsa mina också?



Nu ska jag se Scrubs ( haha har sett säsong 1 och 2 i flera månader nu). Måste verkligen köpa fler säsonger nu!
Och dessutom dricka gott te med honung i. GOTT!
Blir inte sent ikväll, eftersom träningen börjar 10 imorgon. Så går upp halv 9, så jag hinner äta en god frukost. Hatar att stressa på morgonen, så jobbigt!


leopardfärgat ska det va ja!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0