ätit ihjäl mig på påskmat

Shit vad jag har ätit! Mat, mat i stora mängder.
Nu ska jag strax åka till stallet en snabbis och sen på kvällen blir det grilla hos Kristin. Dock kommer jag inte orka äta men men haha.





åhh, jag vill bara dra på mig ett par mjukisbyxor nu!!!!


my telephooone. i brist på annat. Och gissa hur många nummer jag har på telefonen då?
23 nummer bara. Borde nog skaffa fler hehe..



har även fått en massa andra saker istället för godis idag som blandannat:
*Frukt
* Moneyy
* Ansiktsmask
* Body Lotion
* Nötter


TACK HÖRRNI!

smakade ett sånt där litet chokladägg idag och sjuukt gott var det. Har inte ätit choklad på jag vet inte hur länge:o UNDERBART!


Nu ska jag dra iväg så det inte bli försent. Ska även hinna ta en promenad innan också så får snabba på nu!




GLAD PÅSK:)



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0