en helt vanlig måndagskväll


halloj igen!
Känns som om jag blivit lite bättre på att uppdatera bloggen på senaste, like it!
Har precis käkat en stor skål med havregrynsgröt, ganska gott faktiskt om man tar äppelmos i.
Dessutom har jag duschat och hunnit rida en sväng.
Det är iprincip det jag har gjort sedan jag kommit hem.
Nu blir det spanskaglosor ( okej vem försöker jag lura, det är ca 2% chans att de blir påpluggade) och sen Scrubs<3
Okej, vid detta laget kan jag de avsnitten utantill, men de är så grymma!



Och jag tänkte på en sak.. Att puffa på facebook är sjukt onödigt. Liksom, vad är det till för?:o



Nej, nu ska jag inte tråka ut de bloggläsare jag har genom att skriva ett megalångt inlägg..



en bild som jag antagligen lagt upp ungifär 100000 gånger.. Men tills jag har fixat nya bilder så får den duga!







Om någon undrar vad det är här nedanför, så är det lite köptips på snygga grejor. Bara att klicka på rutan med grejorna så kommer ni fram ( hoppas jag haha).

Puss!









<script type="text/javascript" src="http://graphics.adrecord.com/ya/528/1444"></script>








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0