fotboll, jobb och lillebrorblogg

fotbollsträningen gick rakt åt helvete. Nej men det gick riktigt dåligt alltså. Brukar väl inte vara så dålig?
Vet inte varför, men koncentrationen var helt enkelt inte där. Dålig fotbollsdag helt enkelt!
Hm, nu väntar jag på att Scrubs ska börja på tvn. Tror det är hyfsat nya avsnitt och de börjar 23.10.
Imorgon är det ju som sagt jobb nervööööös, men jag tror dock det är mest att de visar vad jag ska göra osv. Ska bara vara där i 4 timmar så..
Kommer nog vara hemma vid halv 8- kvart i 8 imorn? Och jobbet slutar 6. Så det tar sin lilla tid att ta sig hem haha.


och när ni ändå kollar min blogg, kolla min brors också. Liksom hur många 7åringar bloggar?
Visst, jag hjälper honom att logga in och ladda upp de bilder han vill ha. Men han skriver allt själv.
Ler för mig själv när jag kollar bloggen. Så söt unge!
Han har dock ingen riktig design än, men får be någon fixa det.

www.lokehugothore.blogg.se



Och inga bilder har jag att bjuda på heller. Skamligt!
Men nu är det snart Valborg och då ska jag fixa lite nya bilder tänkte jag hehe!:)


Men nu ska jag återgå till tv-tittande.



Ha en fortsatt bra kväll!



Puss!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har det regnat något hos er de senaste dagarna då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-29 @ 12:14:55
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad gör du denna fredag?:)

2011-04-29 @ 18:38:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0