godnattttttt

Har kollat på Scrubs, det gick faktiskt nya avsnitt på tvn. Men är så trött så orkade inte se mer nu.
Men blogga orkar jag självklart.
Nu är jag inne i en period när jag bloggar mycket, men när jag börjar jobba så kommer det inte bli lika mycket bloggning som det varit senaste tiden.


Jag och mamma för några dagar sen. ( jag ser ####### ut, men mami blev bra!)



Frukost bestående av fil, russin och äpple. Löveit!


Gryymt coola grusskor! Dom ska jag ha. Behöver dock inte nya nu, men om ett år hahaha.
( finns som grässkor också).


Universums coolaste fotbollar, 150 kr styck på Intersport. Min trädgård suger att spela i men ändå, MÅSTE HA!


Emmy (syster) njöt av solen förut vid tåget.

Jag hade kul?

Fjortisaktigt enligt Carro haha.

- Idag har det varit en jättebra dag, sa jag.
- Förutom att du har mjukisbyxor, sa Carro.

Haha skön!

SNYGGA SKOR!


Nu ska jag verkligen sova.



Puss!

Kommentarer
Postat av: ellen

hahhah! mjukisbxr

2011-04-09 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0