gramatik och en massa skit

träningen gjorde mig verkligen på SÅHÄR MYCKET bättre humör. Skitkul!:D
Dock har jag svinont i mina ben och då menar jag svinont. Under träningen försvann den lite och kom tillbaka sen och höll på och krångla.
Mamma sa att jag skulle ta det lite lugnt med träningen och så ska vi köpa någon salva till benen, så det fixar sig!
Onödig info jag vet! haha



Tänkte skriva veckans schema här i brist på annat..


Måndag: ( idag alltså). TRÄNING
Tisdag: Fixa pass, plugga svenskaprov!!!
Onsdag: Inget planerat. Men promenad eller springtur iallafall!
Torsdag: Tåget till Challa och skriva på papper till jobbet. UTGÅNG på kvällen!
Fredag: En riktig chilldag!
Lördag: Påsk!
Söndag: no plans


Sådär, då vet ni lite hur min vecka kommer se ut. Nödvändig information.
Nu ska jag ge mig in i svenskagramatikens intressanta värld innan jag somnar. ( känner jag mig själv rätt så blir det 5 minuter plugg haha).




+



= @¤&#(¤=#/¤/¤/¤/¤/¤/¤/¤/#&#(#(#T(¤(/&/&¤("&¤"()&"¤(&"(



( och dessa saker menas alltså svärord haha)



Nej, nu sliter jag mig från denna beroende framkallande datorn!




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0