I cant get enough of you..

Hej och hå!
Heldag med fotbollen idag, mycket trevligt i detta härliga väder.
Dock grymt jobbigt att spela när det är så varmt men men..
Planerade förut att jag skulle plugga lite matte, eftersom annars får jag allting när jag är i Turkiet och det är ju ingen höjdare.. Men får se hur det blir med den saken..


Dagens tre sanningar:

Sanning 1.
När jag lyssnar på låtar och har tråkigt, kan jag ibland lyssna på sångarens andetag. Alltså hur mycket den andas osv. Helknäppt ja, men sån är jag! Dessutom brukar jag förknippa en viss sång med en viss person, det har jag alltid gjort haha.


Sanning 2. Jag blir verkligen superglad av beröm oavsett i vilket sammanhang det är. Fast okej, gäller det utseende eller något är det bara pinsamt.. Men gäller det någonting man har gjort bra så blir jag jäääätteglad. Är dock inte så bra på att visa det hehe..


Sanning 3. Jag är verkligen en matglad person. Kan äta hur mycket som helst typ och blir hungrig 24/7.
Mat is the life typ! Haha..


Kanske inte så roliga sanningar, men någonting är det iallafall..



Nu ska ni få bild på mina nya skor.




Udda men coola. Det är iallafall min åsikt!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0