i rymden finns inga känslor

bra kväll med tjejerna igår! Dock orkade vi inte ta bilder och sånt, utan vi bara chillade istället.
Käkade good mat ( jag tyckte iallafall det blev bra hehe) och såg på Big Brother. Usch, vilket kasst program! Alla tycker det är såå bra, men nej. Inte något vettigt!
Ska snart dra till stallet och rida, var hyfsat längesen nu. Sen blir det springtur I guess. Och imorgon blir det första träningsmatchen mot Arvika. Gutt! Har ju inte spelat match på.. Ja, jag vet inte hur länge;o
Och juste, historiaplugg måste det bli också! Vill få lite högre betyg på detta, så ska göra det senare ikväll..

Men nu ska jag städa litegrann i rummet, kuuuuul. Eller inte....




har ju som sagt ingaaa bilder, får ändra på det snart..


Tills vidare..
'

Bill Skarsgård, en sjukt söt kille som är grym som skådespelare!
Han har ett väldigt speciellt utseende, som ingen annan har och we like it!! SNYGG!





Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD SÖÖÖT? HAHAHA FUULASTE JAG SETT...

2011-04-03 @ 10:08:19
URL: http://jageranonym.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0