Its my day today!


Grym dag idag, bäästa på länge!
Naturkunskap- helt okej. Matte- helt okej, kom längre än vanligt.
Lunch- GOTT! Tacogratäng istället för soppa. 4 av 5 toasters mattanterna!
Historia- fick reda på provet, 31 av 31 poäng!! Mvg med andra ord! Glad tjej! Plus att vi bara fikade och gjorde ett minitest eller en enkät som man kanske säger.
Idrott- Helt okej. Gjorde en massa olika övningar typ hängde i ringar osv. Ganska kul till och med.
Spanska- Helt okej också.

Plus att det är fint väder ute, vi är lediga imorgon och att Ellen nästan svalde en fluga förut ( vilket gjorde min dag haha). Livet är på topp just nu!
Tänk om den som bestämmer kunde ge mig fler sådana här dagar, så vore jag evigt tacksam!
Nu ska jag sätta mig med en god kaffekopp och se på film. Dåligt eftersom det är fint väder. Men liksom, ska jag ställa mig på vägen och sola då? Det är enda stället där solen är just nu haha.
Nej, jag är för lat. Kanske blir en promenad senare.
Men först ska jag visa ett par grejor som jag beställt.







Nya fotbollsskor, som dessutom var på rea. Bara 650 spänn. Det är verkligen min dag idag!





Beställda för 3 veckor sen? Kommer någon gång vecka 16.. Like them!



Somrigt och fint linne! Perfekt till Turkiet!



Löve this! Im in heaven! Så jäkla snyggt!



Dessa har jag alltså beställt! Fotbollsskorna kommer om 3-5 dagar. De andra grejorna vecka 16..



Nu ska jag gå och skryta lite för mamma om mitt mvg ( första i gymnasiet faktiskt haha).


Ha en bra dag!



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0