långtinlägg.se

Åh vilket underbart väder det har varit idag. För det mesta iallafall.
Satt ute på altanen med Kirre och hade varsitt täcke bredvid oss som vi snabbt drog på oss när solen gick i moln haha. Ja en lugn dag idag helt enkelt. Skönt det också!
Har även städat här hemma litegrann och mitt rum ser numera inte ut som det bombnedslag som det brukar.
Älskar ett städat rum, men hatar att städa det.
Lyssnar även till Håkan Hellströms ljuva toner och drömmer mig bort till sommarens värme. Håkan är verkligen en äkta sommarartist.
Har även tänkt på en sak. Vilken udda musiksmak jag har egentligen.
Jag lyssnar på allt från Franz Ferdinand, I are droid till Lady Gaga. Och det är en STOR skillnad på musiken där kan jag säga.
Fast favoriten är och kommer alltid vara KENT<3.


Och åh vad jag längtar till festivalen. Även om det inte blir så mycket kända band, so what? Festivalstämmningen folks, träffa en massa trevligt folk, hoppa i takt till svängig musik, äta sig fet på fish&chips och munkar. Vem vill inte det liksom?







Bilderna lånade från google. Bilden längst ner från Roskildefestivalen.





Idag hoppar jag dagens tre sanningar. Kommer inte på någon rolig. Däremot kan vi köra dagens hiss och diss/ar.


HISS:
*
MAT!
* TE!
* MUSIK!
* att jag åker till Turkiet om en vecka:D

DISS:
*
Att jag är hungrig heeeeela tiden.
* Spotifyreklamen :@ Vem orkar byta till premium liksom?
* Mitt förjävliga humör!
* Att jag är orolig för allt som går att vara orolig över .


Långt inlägg folks. Men ni gillert!(a)
Känner att en egobild eller något skulle kunna passa sig bra här, men icke!
Det orkar jag inte lägga upp idag. Hehe. Ni får stå ut med de här två bilderna här över.



Nu ska jag hoppa lite studsmatta, löveit!



Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack för svaren:)

2011-04-27 @ 20:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0