lörday(a)

egentligen skulle det bli utgång med tjejerna, men det blev inte så för min del och inte för Carros del heller..
Men vi kör någon annan helg hörrni!:)
Sitter nu och ser på film med syster, ganska mysigt det också.
Idag har jag faktiskt umgåtts mycket med min kära syster. Gått en låång promenad i det fina vädret och kollat runt på lite vägar som vi inte visste fanns hihi.
Dessutom har jag hunnit ta en tur på min lilla häst. Krpnglade som fan gjorde hon dock, stegra lite halvt och fjanta sig. Tillslut gav hon sig och var jätteduktig!
Nu ska jag kolla mer på filmen och äta lite jordgubbar! MUMS!



No picture, boring. Men jag ska ta nya snart!




Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0