önskedrömmar

Asså seriöst. Jag älskar att blogga!
Det är så jäkla kul, för tillfället. Om man har någonting att blogga om vill säga.
Och det har jag inte just nu, men en blogg utan uppdatering är ju inte speciellt roligt enligt mig.
Jag har en massa saker som jag ska köpa när jag får pengar ( det vill säga när? haha).
Detta är sakerna:


* En orange fotboll! Skojar inte, den är grymt cool! Har till och med bild på den som kommer senare ikväll.
* Ett par orange grusskor. ( inte för att jag behöver dem, utan för att dom är udda och coola).
* Ett par snygga kortbyxor med hög midja.
* En ny innebandy klubba till min bror ( han har typ en som är TYP ny, men jag vill ge honom en ny ändå).
* Fotbollsskor till min minsta lillebror.( han spelar inte fotboll, men han kanske vill börja?) hehe
* En ny Scrubs säsong.
* TUSEN SAKER TILL!

Men detta är endast när jag får pengar hihi. Vissa saker kanske är lite onödiga, men jag såg så oerhört söta fotbollsskor på Intersport förut och dom skulle passa grymt bra till min lilla lillebror 4 år.


Nej, nu ska bror min spela dator och jag ska hämta Emmy på stallet och gå ut på promenad och göra ditt och datt.


Nya Converse hade inte varit fel heller. ( på bilden är det Carros).




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0