ovanligt bra dag!

ovanligt. Visserligen var dagen isig otroligt dryg, men det var okej ändå.
Direkt efter skolan drog vi till gymmet och tränade en stund.
För första gången på länge hade jag inte med mig mobilen och när jag kom upp hade jag ett meddelande i röstbrevlådan.
Från jobbet och jag fick det!!!!!! Så otroligt bra!
Ska dit någondag och skriva på papper och så..
Efter glädjebeskedet drog vi till bowlinghallen och bowlade..
Den dumma Carro vann;( Men jag kom tvåa! FAKTISKT!
Nu sitter jag på golvet?? och äter lättfil med min hemmagjorda musli. Kan ju inte säga att jag lyckades direkt, men den blev god ändå.
Borde egentligen jobba matte, men nej.. Jag tänker njuta av min lediga tid med det som återstår av muslin, te och Desperate Housewifes senare!
Matten kan jag faktiskt göra imorgon! Bara för att Bosse vill att vi ska göra 5 sidor varje lektion.. Jobbigt!


Om någon undrar över musli receptet så tog jag:
Havregryn
Russin
Banan ( rekomenderas ej!)
Honung
Kanel

Körde alltihop i en form och in i ugnen.
( min ugn är wierd, nog därför det inte funka speciellt bra). Men har man en hyfsad ugn kommer detta funka galant. 175 grader ska ugnen vara på!


okej, det ser discusting ut, men det är gott! Faktiskt.



Ha en bra kväll!


Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

disgusting*

2011-04-07 @ 20:14:31
Postat av: emelie

men spela roll väl?

2011-04-08 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0