roligt inlägg och rolig EJ bikinibild!

har solat hela dagen idag nästan. GOTT! Och det känns som om det har blivit lite skillnad också.
Har med mig min lilla söta dator ut på studsmattan, pluggade 2 sidor matte tills jag gav upp ( slut i huvudet) och bara stekt. Underbart!
Och eftersom jag känner att lägga ut bild på sig själv i bloggen i bikini inte känns som någon hit så blir det en vanlig sol/studsmatte bild bara. Men det får duga!
Ska även gå och ta bort nagellacket nu. Ska jobba imorn ( NERVÖS!!!) och då får man inte ha nagellack.
Och jag glömmer det säkert om jag inte gör det nu. Träning också sen NAJS.
Blir alltid på bra humör när man tränar. Inte för att jag är på dåligt humör nu men aah..




okej, lillfingret ska INTE vara med på bilden. Det lever sitt eget liv..




Puss!

Kommentarer
Postat av: Tove

sv - tack så mycket! allt bra med dig? :)

2011-04-28 @ 21:48:06
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0