söndagsshit

god morgon!

nejdå, jag har faktiskt varit vaken lääänge.
Käkat våfflor ( ovanligt, NEJ). Har rensat lite kläder, har endel onödigt.
Så la ut lite på tradera nu, får se om någon bjuder på det. Annars får jag skänka bort det.
Så gå gärna in och kolla på tradera, la in från mammas sida då men. ( maddis76). Blandannat en Wecz t-shirt för bara 50 kr! Billigt va? Haha, så gå in och kolla lite (a).
Egentligen borde man köpa begagnat. Man ser ju hur många andra bloggare finner mycket fint och så.
Men men..
Ska nog ta en liten promenad snart plus hämta syster, som är i stallet och grejar.


Och guuud vad jag hatar spotify reklamerna. Får ta och skaffa premium någon gång för jag orkar inte med det något mer. Usch, ogilla.
Nej nu ska jag tänka possitivt här. Helgen är nog fullbokad, eftersom jag läste på Carolines blogg att den var det haha. Men det ska bli trevligt!
Och imorgon är det fotbollsträning på grus, me liiike. Alltså, även om jag inte är så speciellt bra, så tycker jag verkligen att det är så grymt kul! Älskar det verkligen.
Gick ju på fotboll när jag gick i 2an-3an, slutade, började och gick i 5an-6an och började nu för några månader sen om någon undrar.
I somras så tyckte jag det verkade skittråkigt när Carro och Kirre åkte på matcher och så, men nu har jag ändrat åsikt helt. Längtar tills matcherna börjar!!


Bla den här finns till salu! =)







puss!

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv tackar :D

2011-04-10 @ 15:32:39
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0