STAN

precis kommit hem från den lilla staden Arvika.
Köpte hårfärg, som egentligen är liiiite för ljus men tänkte att det kanske är finare att göra håret lite ljusare. Men det blir säkert ingen skillnad haha.
Köpte även ett par nya benskydd, nödvändigt när de gamla är typ så små så min lillebror 7 år kan ha dem?
Dessutom käkade vi Mcdonalds, dvs sallad för min del. GOTT! Älskar den salladen där!
Senare ikväll blir det bio med trevligt folk. Najsigt det! ( kan man säga så? ) haha.
Nu ska jag sätta mig och ta tag i lite läxor. TRÅKIGT!
Men mycket nödvändigt!

DAGENS SANNINGAR:

Sanning 1. Jag har verkligen panik för svett. Alltså för att bli svettig och lukta. Är det träning är det väl okej, men ah annars liksom.
Sanning 2. Jag blir grymt glad när jag köper någonting nytt. Tex ett nytt klädesplagg gör min dag! Dock har jag den känslan en dag, sen vill jag ha nytt igen...
Sanning 3. Jag har otroligt livlig fantasi. Tänker typ: Tänk om han kommer fram och säger det till mig, så går jag fram och gör si och så. Alltså jag fantiserar ihop små berättelser vad jag skulle gjort i olika situationer. Dock skulle jag aldrig våga göra någonting liknande i verkligeheten haha.




haha, denna gjorde jag för ett bra tag sen! Picnik is thaa shit!!
Något gamla bilder på oss?



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0