stay this way

okej, matchen gick kanske inte bra. Men jag är fan nöjd ändå!
Jag tyckte det var skitkul, jag tyckte att jag inte gjorde bort mig totalt och jag tyckte att det var bra ändå eftersom vi ändå bara hade en avbytare! Lite pinsamt att det gick dååligt, men shit happens liksom. Man kan inte vinna jämt. Always looking at the bright side of life!
Dessutom var det bara en träningsmatch, så det kommer inte synas på resultatet sen!



Förövrigt ska jag sätta igång med pluggningen snart, egentligen orkar jag inte men man måste ju..
Är helt slut, både i benen och i hjärnan. Har dessutom inte ångest inför imorgon, possetiva Emelie!!
Men usch, historiaprov är ingen höjdare!
Men tänker possitivt, endast 1 månad och en dag till Turkiet!!!!!!!:D



Det kommer gå grymt snabbt och det ska bli så grymt skönt!




endast för att jag är glad! ( shit, den där vampyrtanden till vänster har jag inte märkt;o )


påminnelse till mig själv: Färga håret snarast!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0