trööööttt

sammanfattning av dagen- mycket att ta in på en gång. Trött som tusan också.
Jobb både imorgon och på söndag igen. Dock bara 4 timmar varje gång, men ändå.


Om Caroline läser detta, RING MIG! Angående imorgon!
Kirre, hör gärna av dig du med, vill veta hur det blir imorn.



Nej, orkar inget långt blogginlägg idag och kommer nog inte bli värst mycket bloggande imorgon heller.
Börjar jobba lite efter 12, till typ kvart i 5 och sen åker jag direkt till stan.
Gör iordning mig hos en släkting och sen ut, I hope?

Och ja vilket tråkigt blogginlägg det blir nu utan bilder, men så äre..



ha en bra kväll-





Puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: igår såg jag film:) vad händer ikv?:D

2011-04-30 @ 08:04:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Hoppas du får en bra valborg :)!

2011-04-30 @ 22:03:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0