känsligpmstjej.se?

jag tycker vissa saker är så konstigt. Eller sorgligt snarare.
Att man glider ifrån varann som vänner.
Jag har haft vänner som jag stått jättenära förr. Varit med nästan varje dag, berättat allt för varann och ja, varit jättenära kompisar helt enkelt.
Också blir det bara att man inte ses längre.. Pratar iprincip aldrig..
Det gör mig verkligen deprimerad. Ledsen liksom..
Det kan räcka med att man inte ses på ex en sommar och man träffas sen igen, så märker man direkt att någonting har förändrats. Det är sjukt! Men nu tillbaka till förgående.
 Det värsta med sådant att man glider ifrån varann riktigt rejält är att man nästan aldrig blir lika bra vänner igen. Inte i alla fall är det så, men i de fallen jag syftade på så är det så. Och det gör mig helt seriöst jätteledsen, kom och tänka på det nu.


Därför ska jag verkligen inte tappa kontakten mina kära vänner ( så enkelt blir ni inte av med mig hörrni). Allting blir förstört när man glider isär.
För äkta vänskap går inte att ersätta på något sätt.♥


Asså vad är det med mig idag? Deprimerad till max, vill bara gråta. Vill fylla bloggen med negativa tankar, men hur kul är det att läsa? Fast alla dagar kan iofs inte vara bra och possitiva dagar.
Jag hoppas att min dag imorgon blir bättre än denna..

ajaaaa....



vad skulle jag göra utan er? ( hehe, lånade bilder från era bloggar men det tror jag va okej va:) )





nog långt blogginlägg. Hoppas det var någonting intressant som jag fick ur mig idag iallafall.



Godnatt.


Puss!


Kommentarer
Postat av: Carro

Först o främst, vart hitta du den VÄLDIGT fula bilden på mig??!?!?!??!!?!! O för de andra: <3

2011-04-13 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0