så lite, blir så stor skillnad

provade att fixa bilden med svart bakgrund vilket gjorde att jag även tog bort endel av axlarna och armarna.
Vilken skillnad en så liten sak kan göra!
Endel personer fejkar sitt utseende väldigt mycket genom att redigera så att man ex ser smalare ut, döljer hudproblem osv. Jag tror bara det blir negativt i längden.
Kanske ingen som fattar vad jag menar men ..




och ja, jag är sämst på sådant där. Men man ser iallafall en rejäl skillnad på som sagt armarna. Grymt mycket smalare. Och jag vet även endel som redigerar bilder så mycket att det inte syns att det är dom man ser i verkligenheten. Det är synd tycker jag. Liksom varför redigera sönder bilderna?
Det är min åsikt.




Nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa litegrann.



Godnatt hörrni!



Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0