April 27, 2011

kan bara inte hålla fingrarna borta från bloggen. Kände för att skriva ett till inlägg idag.
Färgat håret nu och det blev nästan mörkare! Trots att jag tog typ mörkblond färg:o Hmm, konstigt.
Men utväxten är tyyyp borta och det är skönt!
Hatar att ha utväxt!


Hade en av mina funderingar precis nyss. Är Keso gott?
Jag har nämligen aldrig provat och eftersom väldigt många äter det så borde det ju vara gott.
Vågar jag prova?
Ja, jag köper det imorgon..
Eller gör jag ?
Ett äkta i-lands problem.




förövrigt hjälpte jag brormin att skaffa en blogg förut. Ja, han är bara 7 år men han har skrivit allt på bloggen själv och är jätteduktig!


Kika in och kommentera, för denna kille är duktig på tangenterna må jag säga! :)



www.lokehugothore.blogg.se




Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0