vid din sida, är jag säkerheten själv.

en sak som jag verkligen måste göra innan jag.... hmm.. dör typ.. Det är att skaffa en systemkamera! Jag är inte bra på det, men jag tycker verkligen det är grymt kul att fota.
Ytterligare en sak är att lära mig photoshop ( men okej, det kommer aldrig hända).



förövrigt kastade syster precis en kanna med 2 liter saft över mig.. Men annars är det bra, ja allt är suveränt eheheheh.
nej, men livet är ganska bra nu faktiskt. Men tjejer. Ska vi ut på RRN, eller ska vi köra extra på Valborg istället? Eller båda? Vad tycker ni? Smsa eller skriv här eller något..



Nu ska jag gå ut och hoppa lite studsmatta och sen blir det svenskaplugg-.-



hehe, min förrförra header. Så som alla andra heders är även denna gjord av: www.kirres.blogg.se





minns dagen då bilden ovanför togs. Haha oförglömliga minnen säger jag bara. 2 år sen! 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0