water for elephants

Water for Elephants, vilken underbar film!
Så otroligt fin, men samtidigt hemsk och dramatisk.
Nu ligger den 1a på min topplista över de bästa filmerna jag sett. Jag rekomenderar den starkt!
och Robert Pattinson, herreminskapare vilken man! SÅ MYCKET SNYGGARE i denna film än tillex Twilight. Helt perfekt är han och personligheten i filmen gör det ännu bättre!
En rejäl 10 poängare alltså. Och en stor hyllning till den bästa filmen.






alltså jag dör.... seriöst, jag dör. SNYGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!



Nu ska jag ta en kopp te och sova hyfsat tidigt. Är rejält trött alltså.



Puss!

Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

2011-04-27 @ 09:04:17
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0