webbshow



Jag följer Isabelle Strömbergs blogg och är inne på den minst 2-3 gånger per dag. Jag tycker Isabelle verkar vara en bra tjej med båda fötterna på jorden och är inte som alla andra bloggare som har ett helt annat beteende. Ja, Isabelle är bra.
Vet inte om ni som läser hennes blogg har sett hennes nya webbshow?
Jag tyckte den var bra, liksom hur många har en egen webbshow? Visst, den var lite som en intervju. Men det var ju första avsnittet. Så jag gillade det!
Nu hade Sebastian Krantz gjort en parodi av detta och " hånat" henne lite. Vet inte vad man ska tycka om detta. Jag hade nog tagit illa upp i den situationen, men vem vet, han skojar väl antagligen bara?
Vet inte vad jag ska tycka om det. Kolla på hans blogg och videobloggen genom att klicka på länken och gå till inlägget 5 april klockan 23.26.


http://sebastiankrantz.myshowroom.se/










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0