What a wonderful world

faktiskt ganska okej dag. Lite rolig tillochmed!
Historiaprovet var quite easy! Hoppas på ett högt betyg, fast ska inte förvänta mig för mycket så att man inte blir besviken om det går åt pipsvängen ( lägg märke till ordvalet).
Dock är jag otroligt trött idag, usch och fy! Så någon springtur blir det garanterat inte idag!
Ska se om jag orkar med ridtur, annars tar jag en promenad lateer.
Imorgon blir det traaining och bowling. KUL!


dagens byxor ( löve them)



och åh, kolla vilken söt mentor vi har då! Syns inte så tydligt men står iaf såhär:
SP1B
Anders är försenad!
Kommer ca 8.00
Annki♥




min fina häst<3 Fyller 19 år, men upför sig som en 5åring och är lika fin som en, jag svär!



<3


Nej nu ska jag strax bege mig mot stallet!


Ha en bra kväll!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0