bildeeeer


min dag i bilder haha!
dock är det Johan som varit den flitiga fotografen.

Dessutom halkade jag idag påväg till bussen, pinsaamt ;$
Dock såg ingen utom Ellen och Johan men ändå! haha typiskt mig!






Ellen:D

Ellen och Isabell :D

Linnea!:) ( bilden ville inte vända sig.. )

Såhär såg det ut utanför våran mattesal. Fint tycker ja!

En liten del av Sp1b! ( haha min rosa tröja) även johan var fotograf här
ellen gömmer sig bakom mig hahha

några av killarna. Robert, Jesper och Rasmus!

Varför tar man kort på sina ben? Hmm.. Okej, ja ville visa mina lööövley chinos<3


imorgon ska jag försöka fixa jobb på Ica. Wish me good luck haha!.
Plus naturplugg nu.. Inte kul!


puuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0