ett litet allahjärtansdag inlägg tihi!

kollade patricias blogg förut och fick lite insperation av henne. tihi.
Jag är dålig på att påpeka det, men jag har underbara vänner.
Och nu när det är allahjärtansdag är det ju ett bra tillfälle att skriva det på.
Tack för att ni finns! Löve u!
 Finns så många underbara men här kommer iallafall bilder och några fina ord till dem!


Amanda Andersson
Seriöst Amanda, du är en grym vän som alltid tänker på andra och som alltid är glad, possitiv och rolig att vara med. Vad man än gör så är det alltid kul! Vi har så grymt mycket minnen också, tex när vi var små och red på ridskolan tillsammans. Är så himla glad att vi tog kontakten igen i somras, måste vara något av det bästa som hänt det året för du är verkligen en underbar vän och jag älskar dig!



Jeanette Karlsen
Känt dig så länge jag kan minnas. Nejmen i 11 år iallafall.
Du är min bästa vän och kommer alltid att vara, oavsett vad du gör eller vad som händer.
Man kan prata om allt med dig, du ger alltid goda råd och så har du dessutom universums skönaste humor.
Tycker bara det är tråkigt att vi inte går i samma klass längre eftersom vi alltid brukade sitta och planera alla saker som skulle hända långt i förväg.
Har så jäkla mycket minnen med dig så det går inte ens att skriva med ord.
Du är bäst Bibbi! ♥

Caroline Bergquist ( till vänster).
Har även känt dig i 11 år och du är en av de som står mig närmast .
Mitt första minne av dig var när jag kom in i förskoleklassrummet för första gången och du satt och bet på en tuschpenna. Sånt glömmer man aldrig!
Man kan prata om allt med dig såklart och shit vad jag har ringt till dig och tjatat om mina småproblem. Men du har ändå alltid lyssnat och gett råd.
Din humor är också så grymt skön. Kan inte ens räkna hur många gånger vi har skrattat åt torra skämt!
Du betyder grymt mycket Carro ♥



Kristin Jansson
Asså shiiieeeet. Dissarn number one.
Nejdå, känt även dig i 11 år och du var nog min första bästa vän i fiskevik innan det blev " vi fyra".
Minns när vi planerade att köpa häst. Köpte hästtidningar och sparade pengar. Tror det hann bli 300 kr innan vi köpte upp det haha.
Har gryyyyyyymt mycket minnen med dig också. Du är som en syster för vi tjafsar 24/7 men blir alltid vänner sen igen. Ringer alltid dig om jag har problem och du lyssnar alltid.
Plus din humor= GRYM!
Skulle kunna sitta och rabbla upp alla minnen vi har och allt kul vi har haft genom åren men försöker ta det lite kortfattat. BÄSTA VÄN! ÄLSKAR DIG!♥


Ellen Badh
Har bara känt dig sen i början av skolan och riktigt bra i bara ca 3 månader men jag kan säga att det känns som jag känt dig i årtal. Jag tycker att det är häftigt att man kan lära känna en person så snabbt som vi har gjort.
Vi skrattar åt ingenting varje dag och din humor haha! GILLA!
Kan prata om så grymt mycket saker med dig och ja... Vi har alltid kul!
Även om vi känt varann så kort tid tid så har vi myyycket minnen och vi är båda lika bra i skolan. HOOOST!
- Ojj, är det prov idag!?
Haha, sköning!
Du betyder Ellen! ♥



Går inte att beskriva med ord, men försökte iallafall!


Puss!

Kommentarer
Postat av: bibbi

SÖT DU ÄR!! :D

2011-02-14 @ 20:19:40
Postat av: kirre

Puss din fucker! <3

2011-02-14 @ 20:20:13
URL: http://kirres.blogg.se/
Postat av: Castro

<3

2011-02-14 @ 22:29:28
Postat av: Amanda ;)

Va goo du är! Desamma :D<3

2011-02-17 @ 20:03:45
Postat av: ELLEN

söt du är Emelie :D <3

2011-02-22 @ 20:05:22
Postat av: emelie

puss på er!:D<3

2011-02-22 @ 20:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0