HEJÅHÅ!

oj igår hann jag inte blogga.. Men var hos Amanda hela kvällen och hon hade ingen dator!
Har hunnit träna idag, vet inte vad det var men jag var helt okoncentrerad;s Sämst! Men alla har sina dagar antar jag.. Gick bättre när vi skulle träna skott.
Efter det skulle jag och Carro med till ICA. Jag med mjukisbyxor, inbakade flätor, osminkad och ofräsh ;s Tänkte, hoppas till gud att jag inte skulle se någon jag kände. Men självklart gjorde jag det! PINSAMT! ( gömde mig bakom Carro hehe)..



Nu köper pappa godis till mig, snäll han!
Ikväll blire Åmot, inga feeel. Hoppas det blir kul bara!:)
Drar till Kirre senare så hon får sminka mig ( hon e bra på de ) :)


Bilder kommer nog sen eller något.



DECEMBER






Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0