i love you

shit alltså. Efter 3 månader har pappa tagit sig i kragen och hittat någon som fixat datorn. ( den stationära).
Och jag finner en massa bilder på som är allt ifrån 8an till i somras. SHIT! ( sorry att jag missbrukar ordet shit).
Vilken flashback man får av att kolla på dessa bilderna. Herregud hur man har sett ut och det var ju inte alls såå länge sen heller;o Tur att man förändrats!


fick någon fråga om jag vet hur man fixar bloggdesignen. Och NEJ, jag är för dålig för det hehe.
Men däremot har jag en kompis som kan sådant, kirres.blogg.se ( nörd som jag är så kan jag inte länka). Men det är ju inget svårt bloggnamn direkt så.. Så den som undrade kan ju höra med henne om hon har lust att hjälpa dig =)



Och dessutom har jag sjuuukt tråkigt. Är för trött för matte, men kanske ska läsa igenom anförandet i idrott?
mjaa och dessutom är det ju Solsidan om en stund så kanske inte " hinner" med läxor.. Haha..



ehehe här är ju ett exempel. 2 år sen.. Känns som igår ju;o
Dock hoppas jag inte att det ser ut som igår!




Ha det bäst finaste bästa snyggaste skönaste sötaste gulligaste osv osv.....


Puss!

Kommentarer
Postat av: ♥ lijaolsson.blogg.se en mode&fotoblogg ♥

jättebra! :D<3



händer ikväll? kram<3

2011-02-20 @ 19:36:19
URL: http://lijaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0