kentkentkentkentvolbeatvolbeatvolbeat och.... köttfärssås

vill egentligen skriva ett långt och smaaart inlägg när jag väl skriver men kommer inte på något..
Lyssnar på Volbeat- Fallen nu och jag vill bara hoppa upp och skrika högt. För låten är så grym!
Det är konstigt att vissa låtar påminner om så mycket. Man får liksom återblickar och tänker tillbaka på just den dagen. Det är grymt.
Och ett band jag aldrig i hela mitt liv kommer tröttna på är Kent. Har lyssnat på dom i 1,5 år ungifär men KONSTANT och då menar jag VARJE DAG sen i somras. Beroendeframkallande! <3
Och dessutom var jag duktig och lagade middag idag. Köttfärssås och spagetti med grönsaker ( eftersom jag är lite nyttig ibland). Inga fel!
Dock är jag hungrig igen ;o Får bli någonting senare. Plus att jag ska kolla på mitt absoluta favoritprogram/serie/film Scrubs. Har första och andra säsongen och kan det snart utantill men älskar det ändå.
Ska även köpa fler säsonger eftersom CDON.com är grymma!
Allt är grymmt. Nejdå, men inga läxor idag och det är grymt.
Nej men nu ska jag skärpa mig och inte använda det ordet för mycket haha..



okej oseriös bild.. Men såna ska man väl få lägga ut också, right? :D



Haj Haj hallonpaj! JAG RIMMADE, GRYYYYMT!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0