lite tankar

I just wanna scream.
How could this happen to me?









Nostalgi. Tiden går alldeles för snabbt.
Känns inte längesen man var liten.  och bla sommaren 2009 känns inte långt borta. Trots att det var 2 år sen. 2 år går så fort. Ett halvår går fort. Dagarna flyter på. Det är som ett timglas, ett sånt fyllt med sand.
Snart blir man 20, har gått ut skolan och flyttat hemifrån. Egen lägenhet, eget ansvar.
Inga föräldrar som städar, tvättar och servar en..
Sen blir man 30 och kanske skaffar familj, hund, villa och ja, ni fattar. Behöver inte rabbla alla åldrar ni fattar ändå..
Livet går alldeles för fort. Man ska ta vara på det, leva här och nu.
Det är två saker som jag är sjukt rädd för i framtiden. Det första är att mamma och pappa dör. Ja jag vet, det kommer dom göra någongång. Men jag är rädd för när den stunden kommer.
Det andra är att leva ensam resten av livet. Tänk om alla andra finner någon att dela livet med och jag blir ensam? Den tanken har jag ofta. Det är sick att tänka på den nu, men jag tänker på den ibland ändå.
Jag är konstig jag vet, men kände för att skriva lite.

Från och med nu ska jag leva livet fullt ut och ta reda på tiden. Man är bara 16 år en gång!




5 år





september 2010




april 2009







2008

Sommaren 2009


1,5 månad sen..

Jag tycker att man förändras sjukt mycket ..
Undra hur jag kommer se ut när jag är 30..



ha en bra kväll!

Puss!

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK BLOGG

Nu tänkte jag att alla mina läsare skulle få chansen att vinna en mjukisdress från JumpIn konkurrent till Onepiece, jag delar ut hela 5 stycken! Tävlingsregler och så hittar du här : http://viktorfrisk.com/2011/february/vinn-en-jumpin-mjukisdress.html#comment



LYCKA TILL!

2011-02-27 @ 22:43:06
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0