mer läsare!!:D

okej, jag har fått myycket mer läsare på bara någon dag. Coolt alltså.
Kul att folk läser bloggen. Trodde bara det var typ 3 stycken som gjorde det men det var lite fler hehe. TACK!
Lämna gärna en kommentar också så är ni änglar (a)

förövrigt blir det en riktig bra helg med endel träning. Träna imorgon med Amanda, sen sova hos henne. Fotbollsträning på lördag förmiddag och sen ut på kvällen. Söndag blir det ridning och fotbollsträning på kvällen/eftermiddagen. Inga fel!
Måste även fixa en ny laddare också imorgon. Den andra är ju sönder ;s


Förvrigt får jag damp och det är inte kul.. Men ska nog äta och se på en film plus lite spanska!



Vad brun jag var jämfört med nu ;o Denna bild är tagen dagen innan skolan började av en viss Caroline Bergquist. Ser ut att ha jätteblå ögon på bilden också! Annars har jag rätt mörkablå.
Plus ääääälskar halsbandet. Fick det i konfirmationspresent sommaren 2009 ! ♥



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0