no matter what I do, all I think about is you

Klockan 20.33?

aaarghhh vad arg jag blir på min syster! Så jääkla dum är hon och oschyst mot brormin! Nej fyfan, har lust att låsa ut henne på verandan..........


Imorgon kommer det nog bli en bra dag, det känner jag.
Visserligen måste jag gå upp kl 7 men ska till Boda Borg så det är lätt värt det!
Så kul att sitta där när dom går igenom alla regler som gäller, man bara: Jaa, jag vet. Har liksom varit här  varje år sen jag var 8... HAHA!

Dessutom blire till Kristin på kvällen för spelkväll! :D Det ska bli himla najs! Amanda blir med åh så det blir great.


Nu ska jag dra och se på tv. Om det finns något att se vill säga..
Och dricka te. LÖÖVEIT! Lite kärringvarning på mig nu, men shit the same. Älskert!



Dessutom hoppas vi att man får träffa denna filuren någondag under lovet! ♥





UPPDATE! ( kl 22.20)
Mamma lånade Egoboost av Isabella Löwengrip till mig. Läser dock inte hennes blogg men har velat kolla in boken för att se om den var något att ha. Herregud, Bella min nya idol! Shit så bra hon beskriver! Man känner verkligen igen sig! Inte att bli retad och sånt där då men att vara orolig och inte våga visa sig på stranden. Känns som att mitt självförtroende höjdes med någon millimeter när jag läste någon sida av den! Om alla tjejer i Sverige läser denna, ooh shit. Då tror jag att alla skulle må mycket bättre! Har bara läst ett kapitel av boken så ska lägga mig och läsa igen nu. GOOO BLONDINBELLA! Och anledningen till att jag inte skrev ett nytt inlägg för detta, orkar inte;p




Puss!

Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hej :) allt bra med dig idag? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig! kramis

2011-03-01 @ 15:36:51
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0